• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84783
+
-

آمادگی کامل قم  برای حمایت از موکب‌ها

استاندار قم بر محوریت موکب‌های مردمی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین تأکید کرد و گفت: مدیریت استان، با برقراری ارتباط مستمر با موکب‌های اربعین، برای پشتیبانی و حمایت از نیروهای مردمی در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم آمادگی کامل دارد.  به گزارش روابط عمومی استانداری، «بهرام سرمست» در جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به لزوم ارتقای سطح خدمات در ایام اربعین اظهار کرد: استفاده از تجربیات گذشته و آسیب‌شناسی برنامه‌های سال‌های قبل در برنامه‌ریزی مراسم اربعین اهمیت ویژه‌ای دارد. 

وی با تأکید بر ضرورت پیش‌بینی دقیق وضعیت استان در میزبانی از زائران خارجی و اعزام زائر به عتبات عالیات ادامه داد: کمیته‌های ذیل ستاد اربعین باید روزانه آمار دقیق از حوزه مسئولیت خود ارائه دهند تا برای خدمت‌رسانی به موقع و کامل به زائران مشکلی پیش نیاید. 
استاندار قم افزود: در کنار حضور موکب‌های استان در عتبات عالیات و اعزام زائران قمی، قم میزبان زائرانی از کشورهای همسایه در ایام اربعین است که باید با اطلاع‌رسانی مناسب برای میزبانی برنامه‌‌ریزی شود. 

سرمست یادآور شد: ایام اربعین فرصتی مناسب است تا با افزایش فضاسازی‌های عمومی در شهر، در کنار خدمات رفاهی برای فرهنگ‌سازی در مورد مراسم اربعین اقدام شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید